Nieuwe bewoners nummer 114

Beste bewoners,

De nieuwe bewoners van nr 114 zijn Willem en Sosja. Welkom dus. Begin juli krijgen zij de sleutels. Dan zullen er wat sloop werkzaamheden starten. 4 juli gaat er gewerkt worden aan de badkamer en keuken. Nadere informatie zal volgen.

De groeten uit zuid Bretagne.


Unknown's avatar

Author: Walter Groot Antink

Woont sinds 2004 aan de Karel Doormanlaan. Het is hier top wonen met zowel jong als oud. Dat maakt het mooi. Centraal gelegen met alle voorzieningen binnen handbereik. Sport, muziek, zwembad(en) en groenvoorzieningen. En uitzicht op een fantastische tuin... waar voor de liefhebber veel te beleven valt.

Leave a Reply

Discover more from Karel Doormanlaan flat 3! /113-168

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading